Rabu, 23 Januari 2013

Orang kenit

Gambar ni telah diberikan oleh kawan aku dan kawan aku telah diberi oleh kawan nya,Kawan aku mendakwa gambar makhluk ni telah diambik dirumah yang ampunya gambar,huhuhu..Aku rasa gambar ni telah pun keluar dalam surat kabar beberapa hari yang lalu,Aku tak pasti lah sama ada gambar ni gambar  yang telah di edit atau sebagainya,Dizaman teknologi yang tinggi semua boleh dibuat..

Setelah aku amat2i gambar makhluk yang terpampang macam tu, rasa macam tak menesabah makcik dekat tu tak rasa takut,Relek je mak cik tu, macam tak takut apa2.atau makcik tu memang tak nampak budak kecik yang ada kat depan  dia,huhuhu..Atau pun gambar ni memang telah diedit...Boleh juga dikatakan gambar budak kecik tu serupa dengan UFO yang ada dalam cerita Tv,Saling tak tumpah...

Dikatakan gambar ni diambik mengunakan kamera talipon sahaja dan diambik disebuah kampung diterengganu beberapa hari yang lalu,Kebenaran gambar ni hanya tuan yang ampunya gambar sahaja yang tau,sekian...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan