Sabtu, 26 Mei 2012

Telaga papan

Telaga papan,nama sebuah kampung disetiu terengganu,Tak ada apa yang menarik tentang kampung ni,cuma kampung telaga papan terletak ditepi laut cina selatan,Aku kesini cuma kerana namanya nya sahaja iaitu telaga papan.Dalam siri cuti2 maaysia aku kali ini aku kesini kerana tarikan nama sahaja dan tak lebih dari itu,semua tempat didaerah ini telah aku pergi dan geledah sehingga tiada tempat yang tersorok dari pandangan mata aku.


Bila aku sampai dikampung telaga papan aku tertarik kapada sign board "PANTAI TELAGA PAPAN" Aku redah masuk dikampung tu untuk mencari pantai nya.Pantai yang aku jumpa serupa sahaja dengan lain2 pantai diterengganu ni,tak ada apa yang pelik nya


Pantai telaga papan terletak diantara pantai merang dan pantai peranginan bari,ianya tersorok diantaranya,Pantai telaga papan rupanya bukan lah tempat perkelahan seperti pantai2 lain.Kawasan ini tak mempunyai satu apa pun kemudahan cuma ia dihubungi dengan dengan jalan tar hingga kepantainya.
Pantai yang luas tetapi kosong,mungkin pantai ni telah diistiharkan sebagai kawasan penanaman  Rhu,jadi tempat ni tidak dijadikan sebagai kawasan rekreasi..
 Kereta aku je yang ada,huhuhu.
 Hutan Rhunya





Tiada ulasan:

Catat Ulasan